1. Het eten was heerlijk, alleen helaas was de bediening vreselijk slecht.. We hebben in eerste instantie een uur moeten wachten, toen bleek dat onze bestelling niet door was gekomen. Een salade die we besteld hadden kwam niet, na twee keer vragen kwam hij eindelijk bij de laatste gang, nadat we hem al bij drie eerdere gangen hadden genoteerd op het bestelbriefje. Verschillende gerechten kregen we in plaats van 2x maar 1x. Een bestelde cola kwam niet, weer om moeten vragen.. Als je er iets van zei, op een nette manier, werd er door het bedienend personeel nog net niet de schouders opgehaald, het leek ze weinig te doen. Een meisje van de bediening hielp ons wel heel goed en zij trok het zich wel aan, maar we hadden steeds weer een ander gezicht aan onze tafel. We zagen het personeel de hele tent doorlopen, van hot naar her, er zat totaal geen structuur in! Echt heel erg jammer, want het eten, wat wel je tafel bereikt, is echt heerlijk en ik vind het een sfeervol en mooi restaurant.