1. M.J. Voorhorst

Op 30 november 2014 de 90ste verjaardag van onze moeder voor de laatste keer met de volledige familie gevierd met een etentje in de Biltse Hoek. Wat een fiasco. De biefstuk was op het buitenste na helemaal rauw en koud, niet te eten dus. Van alle tafels het vlees weer terug gehaald en na een poosje wachten kwam er opgewarmd vlees terug uit waarschijnlijk de magnetron, want de borden waren heet. Inmiddels waren de frieten, gebakken aardappels en groente koud geworden, dus die ook maar weer opnieuw besteld maar dan krijg je niet hetgeen wat je besteld. Ik vind het schandalig, dat ze daar de verjaardag van mijn moeder zo hebben verpest, dus als er wat te vieren is, ga dan niet naar de Biltse Hoek om een fiasco te vermijden.

1,5

1. Reeds op de bewuste zondagavond was het over duidelijk dat wij door omstandigheden de familie niet de verwachte service en kwaliteit konden bieden. Hierop contact opgenomen en de familie een passende compensatie geboden, welke zijn hebben aangenomen. Wij verwachten hen snel als onze gast te ontvangen. Opdat dit incident op een goede wijze kan worden afgesloten.