1. Met 1e Kerstdag daar gegeten. Eten was op zich prima. Geen culinair hoogstandje (wat verwacht je van een wok), maar gewoon goeie wok. Bediening was matig in die zin dat we continue moesten vragen of we nog wat konden drinken. Achteraf bleek de rekening niet te kloppen. Voor ons 2-jarig dochtertje hebben we kindtarief betaald, terwijl zij gratis is. En voor ons nichtje is volwassentarief betaald, terwijl zij onder kindtarief valt. Foutje kan gebeuren en ook wij hadden de rekening moeten nakijken. Na een belletje en een bezoekje hebben ze de helft teruggegeven. Ze zouden het uitzoeken en mij begin januari terugbellen. Als zou blijken dat wij het bij het rechte eind hadden, zouden ze de rest van geld betalen. Ze hebben noit meer teruggebeld. Ik vind: afspraak is afspraak. Zeg dan iets van: hier is de helft en voor ons is de zaak afgedaan. Dat vind ik geen stijl. Wij eten hier nooit meer.