1. Zomer 2013 eerste keer uit eten na hersenbloeding in 2011. Binnen zitten kan nog niet (te veel geluid) maar het is mooi weer, dus het prachtige terras proberen. Oordopjes in, ... moeilijk, maar het gaat zo ongeveer ... Opeens onweer, het eten is nog onderweg, shit wat nu: ... Reactie Goudsberg: Geeft niet mevrouw dan doen we toch de radio uit! Zo fantastisch!! En dan heb ik het nog niet over de bosrijke snitzel :-))! Inmiddels is het bijna 2015, vorige week met zn vieren hier heerlijk gegeten. Wederom vanwege mijn hersenletsel aanpassingen mogelijk zonder dat ik het idee krijg een "gehandicapte" te zijn. Radio kan uit en zo mooi: de beschikbaarheid van de separate " skihut". Ik vergeet bijna het eten :-). Heerlijk eten, de mannen nemen nog wat extra' s, fijne eigenaars, eerlijke prijs! Aanrader met een hoofdletter.