Op dit adres zit nu: Van Hollandsche Bodem

1. Wij zijn inmiddels sushi deskundigen (minimaal 2x per maand sushi eten), 24,95 all You can eat&drink. Met z'n 2en waren we voor €50,- klaar. Daar kun je niets van zeggen. Het vreetschuur gehalte is erg hoog. Je eerste drankje wordt geserveerd, daarna kun je het zelf pakken. Naast het bestellen van sushi, salades en frituur/grill gerechten via het bestelformulier kun je ook nog gebruik maken van een Chinees buffet. Dit concept kenden wij nog niet. Door de eerste indruk van het restaurant verwachtten we niet teveel, maar de sushi smaakte heel erg goed! Hier hebben we heerlijk van gegeten. Het enige nadeel: sommige sushi was wel erg groot; dikke rol gevuld met rijst, avocado en komkommer met daar bovenop een (niet te missen zo groot) stuk paling. Iets meer verfijning was beter geweest, het gaat niet altijd om kwantiteit. Zoals ik al zei: niet verwacht, maar het smaakte boven verwachting goed! Als je dan bij het afrekenen hoort dat je 49,90 moet betalen, word je positief verrast.

p.s. Met een groep is het leuker dan met z'n tweeën.