Op dit adres zit nu: Brasserie 1910

1. Onderweg naar Groesbeek in een impuls voor de lunch geparkeerd bij Mona's Eet & Drink Festijn. Binnen is het een gezellige ouderwetse bende, echt zo'n authentiek dorps restaurantje in een wat sleets aandoend pand. We zitten naast een afbladderend raamkozijn, geflankeerd door een krijtbord met goudgeschilderde purschuimen omlijsting en we worden aangestaard door twee dikke engeltjes die prominent tegenover ons aan de wand hangen.
    De koffie en de thee zijn prima, de clubsandwich waar ik me aan waag op zich ook wel. Het formaat is echter wat aan de minimale kant met drie casino-boterhammetjes. De vulling is echter weer prima. Men serveert de clubsandwich hier met een handjevol naturel-chips. Deze combinatie is best wel 'spannend', maar dan moet je niet de chips nemen die van gisteravond zijn overgebleven.
    De prijs is 'marktconform', daar kan je niets van zeggen. Maar om nu te zeggen dat dit het culinaire hoogtepunt van de dag is geworden... nee...