Op dit adres zit nu: Vieux Paris

1. Mijn partner en ik zijn vanavond uiteten geweest bij Bistro Piaf. Wij hebben hier al een keer eerder gegeten en vonden het wel goed. Dit keer met de AH actie hier gegeten. Wij zaten aan een klein tafeltje en schrokken al meteen van de menukaart. Per gang konden wij maar uit twee gerechten kiezen. Normaal gesproken kun je uit veel meer kiezen. Gelukkig wel iets wat wij lekker vonden. Het voorgerecht was carpaccio, altijd lekker maar erg weinig. Hoofdgerecht varkenshaas medaillons. Ook dit waren twee kleine stukjes vlees. Het dessert was bedroevend. Dit was gewoon een cappuccino rol en daar een plakje van. Te eenvoudig. Andere gasten die niet van de AH actie kwamen eten hadden ook meer op hun bord liggen dan wij. Wij geven voortaan geen 26,50 euro uit aan dit beetje eten wat op je bord ligt. Wij hadden daarna nog trek! Ik vind het gewoon heel erg dat er een AH actie is en dat ze zo hun kaart aanpassen en de rest. Ook wat er geen sfeer! Voor ons geen Piaf meer.

2,8