Op dit adres zit nu: Njoy

1. Schandalig slecht.
    Op basis van eerdere recensies dit restaurant uitgekozen. Wij kozen het volgende: mijn vrouw Thaise kippensoep en daarna kipsate. Voor mij gebakken mosselen in vissaus en vervolgens sliptong. De kippensoep was ondefinieerbaar met kippenrestjes (die net nog niet door een zeefje konden). De mosselen waren allesbehalve gebakken en de vissaus was slechts vette room met een kleurtje, met daarover heen een "gedrapeerde" hand met rucola.
    De kipsate was niet eens lauw alhoewel de kip van binnen gaar was. Doet ernstig vermoeden dat de gegaarde kip was ingevroren en niet op temperatuur werd geserveerd. De serverende dame stelde voor het bord met saté te retourneren en tevens mijn gerecht mee te nemen om zodoende gelijk te kunnen eten. Voorts bood zij aan om ter compensatie de flesjes spa blauw niet in rekening te zullen brengen(?). De kommetjes friet bleven staan.
    Het duurde uiteindelijk bijna 10 minuten voordat de borden weer terug waren. De saté was nog steeds niet warm en mijn sliptongetjes hadden het stadium van stokvis bereikt. Vis was niet eens meer van de graat te krijgen. De friet hadden we inmiddels al bijna op. Wederom de dame op de saté gewezen. Zij stelde voor extra warme satesaus te brengen zodat het gerecht wellicht wat meer op temperatuur zou komen. Deze kom saus bracht zij met enkele stukjes stokbrood. Uiteraard saté niet meer gegeten. Over sliptongetjes maar niets meer gezegd. Deze hadden hun laatste zwemgelegenheid waarschijnlijk in de frituurpan gekregen.
    De saté werd uiteindelijk niet in rekening gebracht waardoor onze nota uitkwam op slecht € 42,45 voor welgeteld 1x thee, 1x icetea, 2 voorgerechtjes (van twijfelachtige kwaliteit), 1 stokvis en 2x spa blauw. Een grof schandaal dat dit zich een restaurant (brasserie) mag noemen. Je kunt ook stellen dat het zo verkrachten van eten ook een kunst is.