1. We hadden om 7 uur gereserveerd voor 6 personen. We werden door naar achter gestuurd, daar stond een lange tafel voor ons gereserveerd. Als je langs de keuken loopt moet je erg voorzichtig zijn, deze is namelijk spek glad door al het vet? Heel goor in ieder geval. Ze vegen hem continu in met zout, maar alsnog erg gevaarlijk en vies.

Ook het eten was geen succes, we hadden een all-in gekozen van 3 uur inclusief drank, 38 euro per persoon. Het vreemde aan het hele verhaal is dat je eerst de keuze van de kok geserveerd krijgt. Een tafel vol! Met tapas naar keuze van hun dus. Op het moment dat je zelf mag gaan kiezen wat je wilt, zit je dus eigenlijk al vol.

De bediening spreekt overigens geen woord Nederlands, dus ook niet handig.

Dan het het eten zelf, eigenlijk smaakt alles het zelfde. Ook is de keuze niet spectaculair, veel kip en weinig bijzonders. Ook komen bestelling soms niet goed door, de bediening werkt niet samen (dingen worden vaak dubbel gevraagd) en daarnaast komen sommige gerechten gewoon niet aan.

Kortom, geen tweede keer voor ons!

2,7