1. Zondagmiddag ben ik met mijn broers en zus gaan lunchen bij Le Bon Vivant. Wat een tegenvaller. Het begon al met een heel onvriendelijk meisje dat ons hielp, ze smeet de koffie op tafel, waardoor we bijna weg wilden lopen. Ik heb spijt dat we dat niet hebben gedaan.
    Op het bord dat buiten stond, stonden broodjes die ons wel aanspraken. Bij sommige zat er een klein verschil in met de kaart, waardoor mijn broertje duidelijk aangaf graag chilisaus (bord) op zijn broodje kip te willen in plaats van knoflook saus (kaart). De rest aan tafel bestelde ciabatta met carpaccio met tonijnmayonaise.
    Toen eenmaal het eten werd gebracht zat er knoflooksaus op de kip in plaats van chilisaus. Onze carpaccio was eerder bruin dan rood en leek niet echt vers te zijn. Daarnaast was de tonijnmayonaise een tonijnsalade die dus niet paste bij de carpaccio. Ook de garnering leek al een paar uren of dagen oud te zijn en zag er uitgedroogd uit. Al met al was het een tegenvaller en heb ik enorm spijt hiervoor te hebben betaald.
    Toen wij bijna klaar waren kwamen er mensen naast ons zitten die allebei een biertje bestelden. De man van de twee kreeg een half flesje bier.. Hoe kan zoiets gebeuren? Wordt dat van een andere tafel gehaald?
    Heel bijzonder allemaal en zeker niet voor herhaling vatbaar, ook door het bijzonder onvriendlijke meisje dat ons hielp..

1,1