1. Ik zou dit middelmatig ingerichte etablissement een hogere score geven, als men met wat meer enthousiasme haar werk zou doen. Er wordt geen stap teveel gezet, of ze had haar dag niet. Voorbeelden:
    - er kwamen een vijftal Aziaten binnen die om een tafel voor 5 vroegen (er zijn alleen tafels voor 4), de uitbater pakt snel een stoel van een andere tafel, en geeft hen een plek achterin, terwijl er voorin ook een tafel met mooi uitzicht vrij was. Het was fijn geweest als ze de Aziaten de keuze had gelaten waar ze wilden zitten, mijns inziens.
    - een gezin met kinderen keek op het menu, een kind vroeg of er appelmoes was. "Nee," zei de vrouw kort-af, zonder excuses of meedenken.
    - we zaten er een uur en er werd na 1 kopje koffie nooit gevraagd of we nog wat anders wilden.
    Dit zijn zaken waar ik me normaliter helemaal niet druk om maak, maar omdat de vrouw sowieso al geen uitnodigende uitdruk gaf, en we ons serieus afvroegen of ze dit werk überhaupt wel met plezier deed, vallen zulke kleine dingen extra op.
    En dan afsluitend liep ik naar haar toe om te betalen, het enige wat ze zei was het bedrag (niet hoe het had gesmaakt). Een fooi had ze wat ons betreft niet verdiend, dus wachtte ik op het geld, dit maakte ze de rest van haar clientèle duidelijk door vrij luid te zeggen "en zeventig cent retour." Sorry, hier niet weer...

5,7