1. Met 4-en geluncht op een zondagmiddag. De zaak (incl. terras) was halfvol maar het personeel maakte al een indruk alsof ze het te druk hadden. Op vragen van ons en andere mensen werd kortaf en snibbig gereageerd. Mijn vrouw en ik hadden een lekkere tosti Italiana, voor de kinderen hadden ze een snee casino wit en kaas. Verder geen keuze qua zacht brood / zachte broodjes. Voor de droge plakken casino wit en plakken kaas werd gewoon de prijs van een volwaardige tosti gerekend. Bij uitleg over deze te hoge prijs gaf het antwoord: "dat doen we altijd zo..." Het personeel liep hoorbaar zuchtend door het restaurant en begon zelfs een ruzie over het houden van pauzes... Navraag leerde ons dat dit algemeen bekend blijkt te zijn over De Bank. Totaal niet klantvriendelijk! Wij hebben er in ieder geval voor het laatst gezeten!