1. We zijn al enkele keren bij The Duchess gaan eten. Iedere keer weer gaan we met een goed gevulde maag en een goed humeur naar buiten. De sfeer in het restaurant is fantastisch, rustiek, landelijk en gezellig.

Je wordt vriendelijk ontvangen bij binnenkomst en tot nu toe hebben we elke keer een tafel uit mogen zoeken. De bediening is attent, let goed op wanneer je glas bijna leeg is en komt telkens checken of je overal nog tevreden over bent. Wat ik heel bijzonder vond is dat de chef zelf ook naar beneden komt als hij het niet te druk heeft. Dit stukje persoonlijke aandacht vind ik erg goed. De wachttijden zijn wat mij betreft niet te lang en het eten is heerlijk.

De laatste keer dat we zijn geweest heb ik de kippensoep gehad en mijn vriend de bacon leak pie. Ik raad iedereen aan om vaker dan één keer te gaan. De kaart is niet heel uitgebreid (fijn voor iemand als ik, die moeilijk keuzes kan maken) maar alle gerechten zijn de moeite van het proberen waard. Tot nu toe is mijn favoriet de garnalen met een hele bijzondere saus met anijs. Niet een combinatie waar ik zelf op zou komen, maar echt ontzettend lekker.

Prijs kwaliteit verhouding vind ik dan ook goed. Wat ook leuk is, is dat ze naast de normale frisdranken Fritz'- frisdranken hebben die biologisch zijn en weinig suiker bevatten.

Kort samengevat ben ik erg onder de indruk van dit restaurant en ik hoop dat ze binnenkort ook met een avondkaart beginnen, want ik kan niet wachten om nog meer gerechten te proeven!