1. Zondagavond zin in lam. In de kaart hadden we hem afgelopen vrijdag al zien staan. Helaas geen mooie schaal met stengels en olijven. De lamscarré € 18,- werd à point geserveerd en was voortreffelijk. We kozen de gebakken aardappeltjes erbij, die werkelijk heel kort bij die van oma vroeger in de buurt kwamen. Er was weer een salade erbij en een schaaltje met warme groente, zoals bloemkool, worteltjes en snijboontjes met uitjes. Als tip is het misschien verstandig om de bijlages regelmatig te wisselen. Ook de dressing op de salade mag wel eens wisselen. Ze waren exact hetzelfde als afgelopen vrijdag. De tafeltjes zijn wat meer van de muur af geplaatst en daardoor kun je aan de muurkant ook iets beter zitten. Het was gezellig druk. Ook een echtpaar met de kids hadden het naar hun zin. Ik blijf de papieren servetjes en onderleggers jammer vinden. We kregen wel heel attent natte doekjes om na het kluiven de vingers mee te poetsen. Eten, drinken, koffie en inclusief fooi € 55,-