1. We kwamen op een doordeweekse avond zonder reservering en er werd gezegd dat we aan een tafel van 6 konden zitten maar dat we verplaatst zouden worden als er andere mensen kwamen en een tafel voor 2 vrij kwam (vreemd, maar goed geen probleem). Vervolgens duurde het 20 minuten voordat we überhaupt door de bediening opgemerkt werden en drinken konden bestellen. De sushi is prima, niet bijzonder maar wel goed te eten. Veel van de warme gerechten waren koud/lauw. Personeel doet zijn best maar zijn niet efficient en kijken niet goed rond wat er speelt/wie er zit te wachten. Het was druk (nou ja druk, ze zaten wel vol, maar dat zou geen probleem moeten zijn lijkt mij), wat de service absoluut niet ten goede kwam. We hebbben foute bestellingen gekregen, deel van de bestelling tot 3x toe niet gehad en vervolgens aan 2 verschillende medewerkers gevraagd waar de rest van onze laatste bestelling bleef en nooit een antwoord op gekregen. Wij waren inmiddels zo gefrustreerd dat we geen moeite hebben genomen om op het dessert te wachten, laat staan de rekening. We zijn naar de kassa gelopen om onze frustratie te uiten en te betalen en als opmerking kregen we dat het druk was. Ja dat zagen wij, maar als je zoveel tafels beschikbaar hebt, dan dien je ook te zorgen dat je ze kan bedienen. Daarna werd gevraagd of we niet toch onze desserts willen. Dit hebben we afgeslagen.

Kortom, is het druk hier, vermijdt dan dit restaurant! Tenzij je het niet erg vind om lang te wachten en de helft van je eten niet te krijgen.

5,3