1. 3 maanden geleden voor het laatst gegeten, werd weer tijd! Andere kaart, m.n. wild/seizoensgerechten. Zeer vriendelijk ontvangen, alles in juiste tempo, heel relaxte huiskamersfeer, terwijl ca 45-50 gasten tegelijk "in de watten" gelegd werden. Vooral de gevleugelde vrienden: o.a. kalkoenborst/duivenborst op een salade van witlof/appel/bosvr. saus was heerlijk. Maar allesovertreffende was hoofdgerecht vd week: duo van rendier en hert met saus die zo verrassende lekker was dat ik het hoofdingrediënt beter niet verklap. Tussendoor werden we verwend met overheerlijke amuse en tussengerechtje van het huis. Op het einde nog net een heel klein gaatje voor een gelukkig niet al te grote tiramisu, want wat was die ook weer lekker! Een fantastische avond uit gehad: gezeten van half 7 tot half 10. Niet goedkoop, maar kwalitatief ook goede producten. Verheugen ons weer op de volgende keer.

Vorige recensies van Nicole

• Leuke kaart, verrassende smaakcombinaties, uiterst vriendelijke bediening, aanpassing in verband met dieetwens geen enkele moeite. Heerlijk en sfeervol gegeten, komen zeker terug!