in Lochem

"Good Food, Good Mood, Good Price", daar staan wij voor !

1. Wij hebben weer een fijne vakantie gehad, en erg genoten van de sfeer en aandacht ,die jullie aan alle gasten geven. Het eten was weer 100% goed, ook glutenvrij was geweldig.Bedankt en tot ziens. Groetjes van tuffie.

Vorige recensies van Gert en Willemien

• Wij hebben weer heerlijk gegeten, en erg genoten van de sfeer en aandacht die Theo en Miranda aan de gasten geven, al het personeel is erg vriendelijk. De laatste dag hebben we erg genoten van de glutenvrij taart, hij was heerlijk, Theo bedankt. Daarna een heerlijk ijs gegeten. Kwaliteit en de prijs zijn geweldig, we komen gauw weer eens terug.

• Wij hebben laatst heerlijke pannenkoeken gegeten. Zelfs mijn glutenvrij pannenkoek was erg lekker. Het is een aanrader als je glutenvrij bent om daar te gaan eten. Theo en Miranda jullie zijn geweldig. Wij komen gauw weer eens. Groetjes van uit Zutphen

• Wij hebben laatst heerlijke pannenkoeken gegeten. Mijn glutenvrij pannenkoek was erg lekker, echt een aanrader voor iedereen die glutenvrij is. Theo en Miranda jullie zijn geweldig, ga zo door. Wij komen gauw weer een keer. Groetjes van uit Zutphen.