1. Had ook nog een voucher van etentjeveilen.nl liggen voor het driegangendiner bij Alexandros. Weer fantastisch gegeten. En goed nieuws gehoord van de eigenaar. Ze gaan eind deze maand ook van start met een restaurant in Apeldoorn. Dat is een stuk dichter bij Epe waar ik woon! Top!

Vorige recensies van Nelleke Stalmans

• Gisteren genoten van mezedes (zo noemen ze tapas in Griekenland) met een bon van etentjeveilen.nl. Een week nadat we kennis hadden gemaakt met Alexandros tijdens een Griekse avond in Utrecht begin oktober. Op 7 november is die avond er weer en we hebben alweer tickets via eerder genoemde veilingsite.
    Maar goed, nu even over de ervaring van zondag: super concept want je kunt zo mooi kennismaken met Griekse gerechten die je anders niet zo nemen. Normaal wijk ik niet af van de souvlaki en gyros. Dit keer van alles geproefd. Niet alles was aan mij besteed, maar dat is een kwestie van smaak. In elk geval kan ik nu zeggen dat ik het heb geprobeerd. Leuke sfeer met servies kapot gooien, altijd geinig. Lieve bediening door de heel hartelijke gastvrouw. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Via etentjeveilen.nl waren we nog geen drie tientjes met z'n tweeën kwijt. Een aanrader, maar wees wel voorbereid op gezellige drukte. Hoewel we zagen ook een wat rustiger hoekje voor bijvoorbeeld verliefde stelletjes.