Op dit adres zit nu: La Cucina

1. De contente mens. We hebben gister weer mogen genieten van een uiterst gastvrij Linnen. We trappen af met een Sauvignon uit de Touraine, hierbij op een luxe bouwwerk de amuses. Het puntzakje met guacamole, Brugs wafeltje (pikant), macaron, kaaskoekje en het sprotje nog aan de hengel met dipsaus. Ron stelde zich voor als onze sommelier en had een dozijn glazen bij die werden afgevuld met een mooie Duitse riesling, Chasselas uit de Alsace en Verdejo uit Australië. Ron introduceerde de wijnen op een professionele en aangename wijze. Het truffeleitje werd uitgeserveerd, erg lekker. Het voorgerecht st. Jakobsschelpen met champignons en zwarte mayonaise, heel erg lekker! Tijd voor nieuwe wijntjes, een Australische Chardonnay en een Viognier uit Californië. De tongschar rolletjes met komkommer bereidingen en wat kaviaar combineerde prima bij de wijnen. Over naar rood! Een Merlot uit Australië en een Pinotage van het huis Bush uit Stellenbosch, de eenden bereidingen borst (rosé), buik (doorgebakken) en boutje (donut) waren vergezeld van bieten bereidingen, erg mooi. Op naar het dessert met een Argentijnse witte. De alchemiër kwam uit de keuken met een Piña Colada, na het uitgieten van zijn brouwsel ontstond aardig wat rook en het smaakte ook nog prima. De collectie werd uitgebreid met een zeer subtiele Muscat wijn (4%) en een Essenzia van Muscat (15% natuurlijke alcohol) beide van hetzelfde domein uit Californië. De lychee bereidingen ondersteunden de wijnen naar grote hoogte. Nog de Legoblokken van chocolade en vruchtengelei begeleid door een heerlijke espresso. Het was voor mij een nieuwe vorm van restaurantbeleving en zeker voor herhaling vatbaar! Ron heeft hier voor een groot deel aan bijgedragen, bedankt!