1. Na vele lovende woorden over dit restaurant, op naar My Wereld. Bij een kwart gevuld restaurant werden we bij het raam aan de straatkant geparkeerd. Ook dicht bij de deur naar het toilet. Hier was het koud en ongezellig!

Eerste ronde sushi, niet onaardig qua keuze echter al veel lege schalen. Tweede rond sushi, nog minder keuze, werd dus niet aangevuld.
    Vervolgens rondje Italiaans, ook hierin weinig keuze, carpaccio op, en nog enkele rolletjes wraps.
    Daarna wokken, beperkte keuze aan verse wokgroenten, te grote brokken rode paprika en ui. Kip laten wokken in ketjapsaus. Aan tafel de kip doorgesneden, en nog rood, niet gaar van binnen... aii. Teruggegaan naar de kok, die bood zijn excuus aan, en een nieuwe portie laten wokken in ketjapsaus. Erg veel smaak zat er niet aan helaas.
    Teppan Taki grill met zalm was lekker. Toetjes ruim voldoende aanbod.

Voor ons de eerste en laatste keer hier geweest. Voor ruim 60 euro voor 2 personen zijn er echt betere restaurants in de buurt!

2,9