1. Marieke van den Top

Vrijdag 7 november zijn mijn zus en ik wezen high teaen bij el olivo. De actie van de spaanse high tea hadden wij gevonden op groupon. We wisten niet goed wat we konden verwachten, maar het bleek echt super te zijn!

Het was een rustige dag. Bij binnenkomst was de tafel al netjes gedekt. De bediening was erg aardig. Er werd ons gevraagd hoe het eten smaakte, of we nog extra drinken wilden en achteraf werd er een leuk praatje gemaakt. Dit zonder opdringerig te zijn. Ook was het eten echt superlekker. Beiden kregen we ons eigen etagere. Hierop lagen veel verschillende dingen. Er was eten in overvloed, en dat voor een goede prijs! Daarbij waas het erg origineel: er waren Spaanse hapjes waar ik zelf nog nooit van heb gehoord.

Samengevat hebben wij een erg leuke middag gehad. Het restaurant zelf is goed gelegen en de bediening is aardig. Ook is de pas nieuwe Spaanse high tea een echte aanrader!