Op dit adres zit nu: 't Valkenswirds Friethuijs

1. Ook via social deal 3 bonnen aangekocht. We dachten gezellig een avondje te gaan eten in Valkenswaard... doen we wel vaker, bij de Griek, die is zeer goed!

Staat op Social deal: De rijkgevulde schotel bestaat uit gyros, souvlaki, souzouki, bifteki, friet of rijst en een salade. Geniet van jouw diner in het gezellige restaurant, in het comfort van je eigen huis of waar dan ook! Wij wensen je vast een smakelijk verblijf!

Nou, het was meer "Hallo Jumbo" shoarma vlees, een stukje tartaar uit de diepvries geplukt! Drie plukjes sla, één flinterdun tomaat en komkommerschijfje... en dan friet. Friet was slap en smerig! Kindjes hebben het laten staan...

Ze gaan dicht, maar, hij gaat wel verder in Eindhoven!! Hallo, eerst de bon inkorten en dan ook mensen een bakje smerige zooi voorschotelen? We moesten dus een bakje afhaal zooi naar huis leuren. Zijn hele zaak was leeg, maar hij beweerde dat hij tot 15 november compleet was volgeboekt. Sure... hopelijk na al deze recensies niet meer!