1. Een vriendin van ons was jarig en die vond het leuk om pannenkoeken te eten. Ze vertelde over het restaurant en we hadden zin om daar met een groepje te eten. Was allemaal gezellig totdat we de pannenkoeken kregen.

Pannenkoeken? Sorry maar ik had een pannenkoek besteld met 3/4 soorten vis. Ik kon nergens de vis vinden, naast mijn 3 stukjes (droge, uit blik) zalm. Een vriendin van mij had een pannenkoek besteld met tonijn. Ook deze was uit blik geserveerd. Want je kon de blikranden om de tonijn nog zien. Dat maakt allemaal niet uit, maar vraag dan geen 12 euro voor een pannenkoek.

Na 90 euro te hebben betaald voor vier personen zijn we maar snel weggegaan en naar de McDonalds gereden, ons zien jullie niet meer terug, slechte zaak!

Tip. Houd je personeel ook beter in de gaten! Want na 3 keer zelf om drankjes te vragen kun je beter de klanten zelf naar de bar laten gaan!