1. We zijn verwende eters; gaan vaak uit eten en hebben al veel verschillende restaurants bezocht, maar Santorini blijft toch een van onze favorieten. De ontvangst is altijd hartelijk, de bediening is prima (beleefd, vriendelijk, vaak een advies over het eten) en het eten zelf is van erg goede kwaliteit. De eerste keer dat wij er kwamen (op uitnodiging) waren we wat huiverig; we zijn allebei geen fan van de standaard Griekse restaurants. Maar Santorini is veel meer dan dat! Ze hebben een goede keuze, veel beter dan allerlei schotels waar je het verschil niet tussen kunt ontdekken (zoals bij andere Griekse restaurants). Heerlijke gerechten, echt geschikt voor fijnproevers, elke keer opnieuw is het weer fantastisch. Als je van echt lekker eten houdt, dan moet je zeker eens naar Santorini gaan! Waarschijnlijk vergaat het je net als ons; je zult er ongetwijfeld een favoriet restaurant bij krijgen!