1. John Nicola

De locatie van restaurant Woest is geweldig. Wees echter zuinig op je klanten door middel van een vriendelijk gezicht, dit was echter bij ons bezoek niet het geval en dit is zo belangrijk om ook weer terug te komen.
    Als het eten dan ook nog tegen valt kom je ondanks de toplocatie niet weer terug! Voorbeeld: Ik had een gehaktbal met mosterd besteld, dit kon niet geserveerd worden zonder brood. Oke, dan maar met brood. Ik kreeg inderdaad brood, de gehaktbal dreef in een soepkom vol jus en ik kon hem er ook niet uit halen omdat hij dan uit elkaar viel. Wel werd er luxe salade met brood stengel bij geserveerd met ringen.
    Ik had het idee dat dat alles was om om de prijs hoog op te voeren. Muntthee, cola, wat moest doorgaan voor gehaktbal 15 Euro. Gehaktbal was niet te eten, heb nog nooit zoiets slechts van gehakt gehad. Als dit simpele gerecht goed was geweest, was ik zeker terug gekomen.
    Jullie zitten op een goudmijn. Stort hem niet zelf in!

groeten van John