Op dit adres zit nu: De Bourgondiër

1. Anetta Bouldouyre

Vrijdag telefonisch geboekt, niet beter wetende dat het nog steeds het geweldige Turkse restaurant zou zijn. Op de internetsite stond het nog steeds als Turks restaurant. Daar aangekomen kreeg ik door dat er iets veranderd was, de gastvrouw verzekerde mij dat het geweldig Italiaans eten is geworden!
    Het begon met de muntthee waar 7 blaadjes munt in dreven en geen smaak had. Daarna salade Caprese, zeer smaakloze tomaten waarvan ik zelfs de uiteindes (kapjes) op m'n bord geserveerd kreeg. De beloofde "huisgemaakte pesto" ontbrak. Na mijn opmerking hierover kwam er een bakje pesto uit een potje!
    Als hoofdgerecht Gegrilde Gamba's in knoflookolie. Wat schertst mijn verbazing; een zooitje wit/roze garnalen (absoluut géén Gamba's) op een bord gegooid met één of ander ondefinieerbare drap erop en zoals bij alles een klein hoopje sla met geraspte peen en rode kool? Hoe fantasieloos kun je zijn, nérgens verse groenten te bekennen. De bestelde Gebakken Aardappelschijfjes bleken gefrituurde harde schijfjes te zijn... Oeps foutje stond verkeerd op de kaart. Net zoals ze "vergeten" zijn te vermelden dat er geen Turks restaurant meer bestaat.
    Klap op de vuurpijl: m'n man had Entrecote rosé gegrild besteld en kreeg een klein plat schoenzooltje op z'n bord met ook de bekende sla, het vlees was bijna niet te snijden zo taai en droog. De gastvrouw heeft navraag gedaan bij de kok en die antwoorde "Ach ja, het vlees is niet van 1e kwaliteit, maar vandaar de 'lage' prijs"!! Welke kok zegt nou zo iets stoms??
    Koffie en Dessert hebben we maar overgeslagen, bang voor nog meer teleurstellingen. Het enige wat echt zalig smaakte was de Turkse wijn Angora, overgenomen van de vorige eigenaar.
    En de rekening: € 63,-- dus niet echt goedkoop, een fooi van onze kant zat er dit keer niet in. Wij komen hier nooit meer!

1,6