Wegens brandschade

1. Roel Thissen

Helaas een tegenvallende ervaring waar de site toch veel hoop wekt. Met meerdere personen wezen eten hier en daar aangekomen 1 uur en 10 minuten moeten wachten voordat ons eenvoudige bestelde gerecht geserveerd wordt. Een schnitzel met wat spek en wat champignons en kaas gegarneerd met een beetje sla en 3 aardappelkroketjes per persoon is nu geen wereldkunde om te maken (Wilma-schnitzel), maar helaas is met dit gerecht de plank ver mis geslagen. De schnitzel was een zompige en natte volledig met vet volgezogen lap vlees die duidelijk op een te laag vuur is gezet (vanuit de diepvries de pan in??), van binnen was de schnitzel zelfs gewoon nog koud :(

Helaas was dit op deze avond niet de enige tegenvallende teleurstelling daar mijn metgezel een medium biefstuk besteld heeft en hierbij ook een gerecht met letterlijk koude binnenkant geserveerd kreeg. Had me er erg op verheugd maar helaas is de geschepte verwachting via de site geen weerspiegeling van de werkelijkheid. Eerlijk is eerlijk de dames van de bediening waren wel erg vriendelijk, hiervoor mijn lof.

Voor de komende klanten hoop ik dan ook van harte dat hun niveau van eten een heel stuk omhoog gebracht wordt, daar dit niet restaurant-waardig was voor de gevraagde prijzen :(

1,6