1. Kan er niets anders van maken dan fantastisch! 'n dikke tien! Zondag 2 nov. '14, een heerlijk verzórgde avond gehad met mijn familie bij dit sfeervolle restaurant voor een speciale gelegenheid. Vooraf is e.e.a. besproken met de bedrijfsleider die ons ook bediende. Wij konden vertoeven in de speciale en mooie Mauritskamer met open haard! Bij het afspreken stond daar een lange rechthoekige tafel waar wij met 5 personen aan zouden kunnen zitten, 2 voor en 3 achter de tafel. Maar bij aankomst stond een schitterend gedekte grote rónde tafel, zó gezellig! En zo goed over nagedacht, plus de open haard aangenaam verwarmend en sfeervolle verlichting en kaarsjes! Het 5-gangen-diner was TOP in alle opzichten, onze bediening, Dick, was precies net aanwezig voor het juiste moment, zeer professioneel en ook toegankelijk. De heerlijke gerechten waren fantastisch bereid door hun goede chef(s), met veel extraatjes aan lekkers en aandacht! Ieder van ons heeft veel vergelijkingsmateriaal wbt restaurants, maar deze wordt zeker weer bezocht! Heel erg bedankt, mede namens mijn familie!
    Milly, S&S, Ch&M