1. F.Frederiks

Vooropgesteld, prima gegeten. Wel erg jammer van een kardinale misser. Extra gewacht tot begin Wild-seizoen om in deze categorie een compleet menu met bijpassend wijnarrangement te bestellen en tot grote teleurstelling achteraf is mij in plaats van Hert een Tournedos voorgeschoteld. Ik vond het al behoorlijk rosé, maar door onbekendheid met wild toch doorgegeten, want mals en prima smaak. Tijdens het eten werd dit door de bediening al opgemerkt, maar verzwegen omdat ik door at. Dit had in een professioneel restaurant direct teruggehaald moeten worden. Achteraf toch eerlijk de fout toegegeven en er zou een correctie op de rekening volgen. Bij inzien thuis op de nota was van een correctie geen sprake. Toch jammer…

1. Als correctie heb ik ipv de prijs van een 4-gangen de prijs van een 3-gangenmenu gerekend.
    Wat betreft de fout, dat is zeker een kardinale fout en het voorval heeft mij de hele avond achtervolgt. Er was nogal verwarring nadat ik de borden op de verkeerde tafel had gezet. Hoe had dit kunnen gebeuren en waarom had ik de borden op de verkeerde tafel gezet. De fout is veroorzaakt door verkeerde communicatie in de keuken, ik had u inderdaad eerder moeten inlichten. Maar dat is allemaal achteraf en nadat ik alles de revue heb laten passeren weet ik ook wat ik had moeten doen. Dus maar goed dat u dit toch weer even aankaart om ons alert te houden.
    Zoals gezegd het is allemaal achteraf maar we willen u graag uitnodigen om op onze kosten alsnog een hoofdgerecht wild te komen eten.