1. Door Zandvoort lopend kwamen we langs Le Grand Prix en gingen er naar binnen omdat mijn vrouw heel nodig naar de wc moest. Toen we dat vertelden en dat we een drankje zouden bestellen vertelde de gastvrouw dat we ons niet verplicht hoefden te voelen iets te drinken en ook zonder dat gebruik van het toilet konden maken. Dat was zo'n hartelijk gebaar dat we er bleven om wat te drinken en vroegen toch even de kaart te mogen zien.

Kortom, we zijn er gebleven en hebben heerlijk gegeten (visschotel), fantastisch klaargemaakt, heerlijk van smaak en heel divers en compleet! Zelf een salade samenstellen aan de saladebar, frites, gebakken aardappeltjes, heerlijke sausjes erbij en een knapperig warm broodje met kruidboter vooraf. Na afloop kregen we een toetje van het huis aangeboden. Fantastisch.

Het onverwachte bezoekje aan Le Grand Prix heeft voor ons van deze dag een heel speciale gemaakt! Als we weer in de buurt zijn eten we weer bij Le Grand Prix! Wat ons betreft een echte aanrader!

Cor & Anna uit De Steeg