Op dit adres zit nu: Jooi!

1. Cok Cornelise

Voor vis moet u zeker niet bij Restaurant Westen Wind zijn! Bestelde hedenavond schol kreeg een smakeloze substantie voorgeschoteld. Prut met paneermeel uit de vriezer! Bij het afrekenen vroeg de ober, heeft het gesmaakt? Toen ik naar waarheid aangaf dat dit niet het geval was zei hij, ik dacht al zoiets!! Kortom prut serveren, constateren dat het niet smaakt en na het afrekenen quasie vragen naar de bekende weg. Waardeloze tent ga daar zeker nooit meer eten! Kopje koffie lukt daar nog wel maar verder niet doen!

1. Hans
    Van restaurant

Helaas heeft de gast ons niet de mogelijkheid gegeven om de klacht op te lossen. Er is tijdens het diner gevraagd of het gerecht smaakte. Nadat de gasten (2) waren uitgegeten, lag op het bord van een van de gasten nog een stukje schol waarop de bediening bewust vroeg of het gesmaakt had. Tijdens het afrekenen bleek dat het vervolgens niet gesmaakt had, waarop de gast de koffie van het huis is aangeboden. Jammer dat de gast dit niet direct heeft gemeld, dan had hij meteen een nieuw stuk vis geserveerd gekregen. Onze vis wordt dagelijks vers geleverd. en het kan natuurlijk zo zijn dat de desbetreffende schol niet in orde zou kunnen zijn, maar het zou gewoon fijn zijn als we dat zouden vernemen.

Daarbij wil ik aangeven dat de tweede gast in het gezelschap ook scholfilet heeft gegeten, en juist zeer tevreden was... Erg jammer dat een ervaring op deze manier wordt gecommuniceerd. We verkopen jaarlijks 1250 kilo schol, en dit is de eerste keer dat de vis niet in orde zou zijn..

Als een gast een klacht tijdens het eten kenbaar maakt,zullen we ons uiterste best doen om het probleem op te lossen. Helaas is die mogelijkheid niet door de gast gebruikt.. Jammer..