1. Jan Melman

Wij wilden in de buurt van ons huis gaan eten en zodoende kwamen we bij Floc uit. Leuk, warm interieur, 2 tafeltjes bezet (voor een zaterdagavond) wij waren de 3de gasten. Helaas viel alles tegen. Prijs/kwaliteit vonden wij het veel te duur. Het diamandhaasje bleek amper 5 kleine stukjes vlees (wij wilden onze voorkeur van bakken doorgeven aan de gastvrouw, maar zij zei dat haar man dat wel kon bepalen, met als gevolg dat het vlees naar onze smaak te rauw was) te zijn met frietjes en wat warme groentjes voor 25€. Voor ons had er nog een salade bij gemogen en op zijn Frans een karafje kraanwater. Goed prijs/kwaliteit was de rode huiswijn en de heerlijk sherry aanbevolen door de gastvrouw. Gastvrouw deed haar best maar was overdone. Besteedde te veel aandacht aan een speciale tafel (hadden nochtans haar aandacht willen trekken) waardoor we vroeger van tafel gingen en zodoende geen dessert of koffie meer wilde nuttigen!! Jammer, wij komen hier niet meer.

5,9

1. Helemaal met u eens