Op dit adres zit nu: Mikey's

1. Wat een slecht restaurant. Ben er met wat vrienden wezen eten (we waren de enige die avond). De bediening was erg onvriendelijk en onervaren, we moesten zelf onze drankjes aanpakken en aangeven, waardoor we eigenlijk zelf aan het werk waren die avond. Het meisje kon ook weinig onthouden, ze moest ons soms twee keer vragen wat we besteld hadden en 4 koffie kon niet in een keer gebracht worden. Om over het eten nog maar te zwijgen, had tagliatella met rode zalm en mosselen, maar het was een waterige tomatensaus met losse schelpen (de mosselen waren er al uitgevallen). Ik kreeg er een goedkoop plastic washandje bij om mijn handen aan schoon te maken (erg onprofessioneel). Een vriend had een pizza die heel erg scherp was, dus daarom eigenlijk niet eetbaar. Het bitterkoekjesijs bestond welgeteld uit 1 bitterkoekje. Conclusie: nooit meer heengaan.