1. Laten we met het beste beginnen, de smaak van het eten. Hetgeen wat we hebben mogen ontvangen heeft heerlijk mogen smaken. Daarnaast worden de gerechten prachtig geserveerd. Het oog wil tenslotten ook wat! Ook de keuzeopties voor verschillende soorten sushi en andere gerechten is groot.
    De sfeer van het restaurant is modern en opzich prima, daarnaast is het er altijd gezellig druk wat de sfeer altijd goed beïnvloedt.

Wat een stuk minder was, is de bediening. Hoewel we de bediening veel voorbij hebben zien lopen is het extreem moeilijk om ze aan de mouw te trekken als er iets niet klopt of wanneer we iets te drinken wouden hebben. Ook hebben we tijdens ons bezoek de dame die ons bediende niet een keer zien lachen en hebben we haar naast de verplichte 'goedenavond' 2 1/2 uur niet gesproken. Drinken werd dan ook door anderen opgenomen.

Ook klopte er gedurende de avond vaak iets niet. Zo hebben we tussen rondes gemiddeld 20 minuten moeten wachten. Ook is er bij geen enkele van de rondes alle gerechten tegelijkertijd uitgeserveerd. Zo hebben we tijdens de 3e ronde na eerst 20 minuten wachten het eerste bakje bami mogen ontvangen en vervolgens, na halverwege de bediening nog eens vragen om de gerechten, 30+ minuten mogen wachten op de rest. Ook bij de 4e en 5e rondes veel moeten wachten (20 minuten wachten op 3 loempia's is toch wel erg lang) en zijn er verkeerde gerechten geserveerd.

Ook uit de mond van de bediening geen verontschuldingen gehoord, zoals al gezegd, eigenlijk helemaal niks gehoord.

Qua smaak en entourage zeker een aanrader, volgende keer zeker op een rustiger moment proberen.

6,1