1. Het zou een hotspot moeten zijn...

De lekkerste Pizza's van Rotterdam......

Entree. Geen reserveringen mogelijk dus even een drankje voor de ijsbar. Prima, geen probleem. Trouwens wel zeer veel en fel licht, kille sfeerloze zaak. Tafeltjes voor 2 wel erg dicht op elkaar.

Nu moet ik zeggen dat ik een andere Pizzeria de lekkerste Pizza's van Rotterdam toedicht. Dus ben bewust zeer kritisch gaan zitten. Dat 'gaan zitten' ging nog redelijke snel. De rode wijn had ik nog niet op, maar dat kon ook aan de kwaliteit van de wijn liggen.

Ik heb een quattro stagioni besteld. De 4 seizoenen liepen een beetje door elkaar heen. Smaak was niet bijzonder. De paprika leek er in een later stadium opgegooid te zijn, die was rauw.

Mijn algehele indruk en samenvatting.
    Dit is geen restaurant, maar een fastfoodzaak. Ik zal op een later tijdstip het ijs nog eens gaan proberen. Trendy en hip zijn is geen garantie voor kwaliteit.

5,3