in Oss

€€€
  1. Al diverse keren bij Cordial gegeten, het is bij ons om de hoek bij wijze van spreken. Nog nooit teleurgesteld, integendeel: elke keer heerlijk eten, prima bediening, fantastische gepassioneerde uitleg bij het wijnarrangement. Ik eet vegetarisch en elke keer heeft Cordial weer de lekkerste en meest bijzondere gerechtjes voor me in petto. Wij eten vaker in een restaurant met een Michelin-ster maar Cordial is toch wel een van de favorieten. Bij Cordial nog nooit meegemaakt dat ik als vegetariër hetzelfde gerecht kreeg met de mededeling: "En voor u hetzelfde maar dan zonder de vis of het vlees." (we maakten het tot onze verbijstering diverse keren mee bij restaurants met een Michelin-ster!). Bij Cordial wordt ook aan het vegetarische gerecht veel zorg besteed en er wordt veel creativiteit in gelegd. Zoals je mag verwachten van een restaurant op dit hoge niveau. Niets dan lof over dit restaurant!