in Udenhout

Wat is het Kreitenhuys?....... Anders!

1. Zaterdag gegeten.
    Ambiance is zeer goed. Personeel is nog zoekende maar laten we het op startproblemen houden. Met 6 man gegeten.
    De koude voorgerechten was niets mis mee de warme wel. Nml. ossehaaspuntjes te gaar en in vocht geserveerd en 5 minuscule puntjes voor 9,75 is duur. Gamba's niet sappig, veel te lang in de pan. Hoofdgerechten tournedos goede kwaliteit, stroganoffsaus? Slap tomatenachtig sausje.
    De lamskoteletten van de rack gesneden en wederom te gaar, zonde want de kwaliteit van het vlees was goed. Groenten slordig, 1 peultje te gaar ( lichtgroen) en de rest te rauw. Een lekkere bijt is goed maar dit was te.
    Nagerecht opname duurde veel te lang, maar was niets mis mee, gewoon.
    Gezien de prijs voor het geheel incl. een paar wijntjes niet goed. Je kunt elders beter eten voor die prijs, nml € 238,00. Ik denk dat als ze zo doorgaan ze het heel moeilijk krijgen in Udenhout. Mensen zijn kritisch hier, zeker als het buitenstaanders zijn die iets nieuws beginnen. Personeel gezien de drukte te weinig en in mijn ogen niet de ervaring die nodig is. Ik wens hun succes, maar het zal moeilijk worden.
    Jammer, want de zaak op zich heeft het wel, nu nog het werken ermee.