Op dit adres zit nu: BijMaxime

1. Het is belangrijk te weten dat de hele entourage om Maxime zeker verbeterd is ten opzichte van de vorige eigenaren. John, Truus en de rest van de Maxime brigade doen dan ook hun best om de naam Maxime (van Wersch) weer in oude glorie te herstellen. Een mooie kaart met mooie gerechten en tevens seizoens gebonden heerlijkheden sieren de kaart.

Gisternamiddag 24-01-10 ook nog even wezen eten. We waren tenslotte afgelopen vrijdag niet verder dan pagina 1 in de kaart gekomen. Een witte port als aperitief. We kozen de carpaccio en de dagsoep van bospaddestoelen. Als hoofd 2x de spies van biefstuk met ui en paprika vergezeld met een saus op basis van gedroogde tomaatjes. We kregen hierbij gebakken aardappeltjes met spekjes, frietjes, verse groentjes met mooie dressing en warme groente, te weten broccoli met roomsausje. We kozen 'n fles Bourgogne pinot noir uit 2006 en 2 spaatjes. Na afloop een cappuccino en een Affligem.

De zaak zat goed vol. En alle mensen hadden het gezellig en knus. De zaak wordt goed verwarmd en de sfeer is rustiek. De omgetoverde rookkamer (de vroegere eetkamer van Maurice van Wersch) is ideaal voor de ro(o)k(st)ers. Je merkt dan ook dat het Maxime team geniet, als de gasten het gezellig hebben.