1. Een vieze winkel met vieze tafels, stoelen en toiletten. Een vieze medewerker die vaak op zijn hoofd staat te krabbelen, en dat is diegene die de broodjes klaar maakt. Zeer karig beleg, behalve gerechten die gegarneerd worden met rode uien, maar dat kost ook weinig. Helaas wij zwaaien in het vervolg wel, helaas, een triest geheel.

3,6

1. Geachte heer/mevrouw Taal,

Dank u wel voor uw bezoek aan het restaurant van Délifrance in Leiden en voor uw recensie.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat niet aan uw verwachtingen is voldaan en hiervoor willen wij onze excuses aanbieden.

Délifrance heeft kwaliteit van haar producten en hygiëne hoog in het vaandel staan. Hierop worden restaurants en medewerkers regelmatig in- en extern getraind en gecontroleerd. Wij betreuren het dat uw ervaring helaas anders is.

Dit bericht wordt besproken met de ondernemer om herhaling in de toekomst te voorkomen.