1. Steffi en Ernst

We komen net terug van het eten.

We kozen ervoor om à la carte te eten aangezien het buffet erg druk was. De Indische rijsttafel zag er prima uit (op de kaart) en met nog een klein tussengerecht was dit onze keuze.

De voorgerechten waren simpel maar prima van kwaliteit en temperatuur.

Toen het hoofd gerecht werd opgediend waren we met stomheid geslagen. We kregen 2 grote aluminium schalen met vakjes waarin de afhaal chinees was opgediend.

Wat een slechte kwaliteit, als je dit eten wil hebben kan je beter naar de eerste de beste snackbar gaan waar ze kant en klare Chinese gerechten voor je in de magnetron bereiden! De bediening was vriendelijk maar het hoofd van de bediening begreep onze klacht niet en wilde hier niets van weten, laat staan er wat aan doen. Als compensatie hoefden we 1 bier en 1 spa rood niet te betalen. Uiteindelijk hebben we daarvoor wel nog een extra cola en voorgerecht afgerekend wat we niet genuttigd hadden.

De sfeer laat te wensen over, het tocht ontzettend en de inrichting oogt erg goedkoop (een tafel uit spaanplaat met partytafel voet).

Het servies lijkt op spul uit een school kantine, maar dat past wel bij de kwaliteit van het eten, dat niet boven een kantine maaltijd uitsteekt.

Voor afhalen Ok. Voor restaurant kwaliteit, zwaar onder de maat.

3,2