1. Op een mooie nazomerse dag hier met een hele grote groep gegeten. Ze waren zeer flexibel en dachten goed met ons mee. Terwijl de kinderen lekker konden spelen kregen wij onze drankjes. Daarna kregen eerst alle kinderen te eten en toen die alles op hadden werden onze pannenkoeken geserveerd terwijl de kinderen weer heerlijk konden gaan spelen. Zeer goed op in gespeeld door het personeel. De kwaliteit van het eten liet ook niets te wensen over. Vooral de speciale pannenkoeken vielen goed in de smaak bij onze (buitenlandse) gasten. Zeer zeker een aanrader!

Speeltuin buiten is leuk. Binnen is het matig. Wij hebben buiten gezeten, echt een meer dan prima terras. Binnen doet het wat klein en donker aan, maar er echt over oordelen is lastig, want we hebben er niet gezeten. Voor de kinderen een leuk extraatje is het winkeltje waar ze na afloop nog wat leuks uit kunnen zoeken!