Op dit adres zit nu: Per Se

1. Wij hebben hier 29-12-2009 onze trouwdag voortgezet vanaf 11.30 omdat wij het een mooie en sjieke lokatie vonden.

Eerst met onze gasten zo'n 43 stuks, een warm en koud buffet genuttigd wat super verzorgd was en ruim voldoende voor alle gasten. Heerlijk en vers eten.

Aansluitend hadden wij een informele receptie voor zo'n 40 gasten, drank en hapjes waren ook weer goed, heerlijk en prima verzorgd.

We mochten eigen inbreng in aankleding verzorgen en wensen werden gerealiseerd (die mogelijk waren). Live muziek kan hier niet verzorgd worden ivm geen vergunning, maar gewone achtergrond muziek is er wel en dat paste in onze dag.

Geweldig bedienend personeel die dag (anders trouwens ook hoor ), die mede daardoor ook gezorgd hebben dat wij erg genoten hebben van onze dag. Heeft U een niet al te grote groep tot max 100 pers. dan kan ik deze lokatie zeker aanbevelen, dan doen ze hier super hun best.

Buiten ons feest om gaan we hier ook geregeld eten en een kopje heerlijke koffie nuttigen en dat vinden wij altijd een klein feestje.

Iedereen bij deze nog onze complimenten en bedankt voor de onvergetelijke dag.