Op dit adres zit nu: De Ark

1. Afgelopen week in dit restaurant gegeten.

Erg veel zin een lekker stukje entrecote.

Je hebt eigenlijk geen keus:

Als voorgerecht krijg je sla met walnoten en een dressing, niets meer en niets minder.

Als hoofdgerecht 2x entrecote.

De entrecote was heerlijk, maar dat mag ook wel als je restaurant zo heet natuurlijk.

Alleen moesten we 3x met hetzelfde bestek doen, dus zowel het voorgerecht als 2x het hoofdgerecht met hetzelfde bestek.

Erg vreemd!

Ook bij de tweede keer het hoofdgerecht kreeg je geen nieuw bord, maar kwam er een onervaren dame aan, met een aluminium warmte schaaltje met daarop het vlees, wat ze niet van het schaaltje af wist te krijgen.

Ook de nieuwe frietjes werden bovenop de oude, koude frietjes gegooid.

Als je een glas wijn besteld, krijg je meteen de hele fles op tafel en ze meten zo op het einde met een meetlat hoeveel je eruit hebt gedronken en dat betaal je.

Nou ja, toen wilden we ons toch maar wagen aan een dessert.

De citroentaart was zo zuur, dat je maag er 10x van omdraaide en de creme brulee was veel te zoet en er zaten klontjes in.

Ook de service was niet prettig, we voelden ons echt niet op ons gemak.

De lege borden lieten ze veel te lang staan, het was echt een rare avond.

Geen aanrader dus.

2,6