1. Wapen van Wijchen wil van twee walletjes eten. Café en dagrestaurant en restaurant voor 5 gangen. Je verwacht dan voor de prijs een tafel gedekt met prachtige kleden en goede servetten. Maar de tafels zijn niet gedekt of gedeeltelijk en je krijgt je bestek in een servet gewikkeld. Bovendien zit je vlak naast de buren. Erg weinig privacy. Verder zaten wij met het gezicht naar de kinder-tv. Ook zo prettig...
    Kortom maak een keuze. Of je bent een gemiddeld restaurant en maak je prijzen er dan ook naar. Zoals met de daghap. Maar kies je voor restaurant, dan denk ik nog graag terug aan een paar jaar geleden hoe gezellig je achter in de zaak kon zitten. Ook een tegelvloer geeft een koud gevoel. Ik mis warme houten vloeren.

Bij ontvangst geen enkel mandje brood. Voor extra frites moet je betalen en tijdens de bediening 5 verschillende gezichten gezien. Voor een lekker avondje uit ga dan niet naar Wapen van Wijchen, wil je met je familie met kinderen snel eten dan prima.

Het eten was verder lekker en de wijn heel goed. Maar de rekening is te duur voor prijs/kwaliteitverhouding.