1. Nadat wij vorig jaar een negatieve review hadden geplaatst ivm meerder klachten hebben we een diner voor 2 gehad van Michel en Margriet. Telefonisch heb ik toen gesproken met Michel die mij verzekerde alles weg te nemen en dat alles goed zou gaan. Tijdens dit etentje hebben wij 3 kwartier op het voorgerecht zitten wachten, een huzaren slaatje wat al jaren zo op de kaart staat maar een vlees salade is. Vervolgens ook 55min op het hoofdgerecht moeten wachten en dik een half uur op het toetje. Het is dat dit voor ons gratis was maar anders hadden we hier ook niet mee akkoord gegaan.

Ca. 3 maanden geleden zijn we geweest en direct het hoofdgerecht terug gestuurd naar de keuken. De schnitzels dreven bijna van het bord. Ook de bediende gaf dit toe en maakte hiervoor excuses.

We hebben vele kansen gegeven maar het verschil met een paar jaar geleden is niet te overzien. Waar toen wel eens een foutje werd gemaakt wordt dit nu gedurende gemaakt lijkt het.

Bovenstaande review hebben wij enige tijd geleden ook geplaatst, omdat de Betuwe er wat aan zou doen, maar helaas. Het enige wat gebeurd is zijn rare opmerkingen maken tegen familie die ze nog een kans hadden gegeven, maar ook deze zijn er inmiddels helemaal klaar mee.

2,1

Vorige recensies van Jeffrey

• Erg lekker gegeten en tegen goede prijs.