in Zaltbommel

Argentijns - Mexicaans specialiteiten restaurant

1. Was echt veel te lang geleden! Wat een heerlijk restaurant is dit. Zaterdagavond rond 19 uur gebeld om te vragen of er -heel toevallig- nog plek was voor 3 personen. Uiteraard zaten ze vol, maar voor ons (als vaste gasten) toch een plekje geregeld, super!

Als voorgerecht had ik meloen met gerookte kip, om je vingers bij af te likken, heerlijk! Daarna kreeg ik 3 tortilla's, 1 gevuld met kip, 2 met gehakt, en ook dit was weer heerlijk. Ook een stukje ossenhaas geproefd (ik kan nooit kiezen bij Maxima), en de volgende keer bestel ik die ook, zo lekker..

Tot snel allemaal! Groetjes uit Schelluinen

Vorige recensies van Lisman

• Wij komen niet uit de buurt, maar komen hier elke 3 maanden een keer eten met vrienden. De bediening is goed, de eigenaar is gemeend aardig en het eten is gewoon geweldig, zelden zulke lekkere ossenhaas gegeten, echt te lekker! En de salades vooraf zijn ook geweldig, eigenlijk is alles wat je hier tafel geservereerd krijgt overheerlijk.
    Complimenten voor dit restaurant!!