Op dit adres zit nu: Sam's Bistro

1. Afgaande op onze uitstekende ervaring van Cantina San Juan in 's-Hertogenbosch ( DB) gingen we hier eten. Aankomst direct bakje Nacho's ( Héé, anders dan in DB, niet zelf gebakken). Corona besteld, deze verkopen we niet meer ( hé, overal reklame materiaal van Corona ). Nou vooruit dan maar. Onstond al indruk dat het hier anders was en vroeg aan mijn partner, zullen we maar gaan - rijden we naar DB. Nee, probeer het maar hier. 2 gerechten besteld van rond de € 20.- en guacamole. Bij afhalen van onze gerechten bij de keuken zagen we allebei dat de serveerster er iets van af haalde en zelf opat (? ) Wij vroegen bij aankomst tafel : zagen we het nu goed, at jij iets van dat bord op - Nee hoor, zei ze vrolijk. Garnalen bijna rauw, chorizo net aan, mocht gaarder, biefstuk koud, calamares erg zoet en geen uien. Guacamole nooit geleverd, daarna wel op de rekening. - Totale Mexicaanse smaakbeleving zwaar onder niveau. -