1. De Brouwerij heeft een leuke uitstraling en biedt gezelligheid.

Na lange tijd hier niet geweest te zijn een bezoekje gebracht in december, voor een familie lunch.

Moet zeggen ik was positief na het nuttigen van een heerlijk broodje zalm. ( niet verkleurd) Alles in orde.

Was goed bevallen en bezocht het restaurant met mijn vriendin.

Te beginnen met de tomatensoep.

Géén verse soep, smaak ging, maar al die stokjes die erin zitten.
    Niet prettig te verorberen. (zéér klein kommetje voor zijn geld)!

Helaas is de lunchkaart dus niet volgens verwachting.

De tekst trekt je meer dan wanneer je het op je bord gepresenteerd krijgt!

Het broodje met een zéér aantrekkelijk aangeprezen japanse lekkernij (geswanjeerd) is beneden peil.

Bij het serveren zag je op je bord inderdaad een broodje en een bedje van sla. Als je het broodje open deed verscheen er een gefrituurd attribuut, volgens de kaart zou dit een delicatesse moeten zijn, maar verre weg van dit.

Het leek wel een bamiblok en smaakte wat zurig, daarnaast weinig sla zonder dressing en een klein beetje saus, als ik goed onthouden heb wat truffelsaus!

Al met al een hele aanfluiting en zeker voor deze prijs.

Ook de wijnglazen worden voor minder dan de helft gevuld.

Afgelopen vrijdag op verzoek van familie en vrienden een bezoek gebracht. (dacht driemaal is scheepsrecht).

Ook hier werden we wederom teleurgesteld.

Kregen wit brood geserveerd, erg droog en geel verkleurd, kortom oud brood.

Dit te kennen gegeven en het duurde even tot er twee nieuwe sneetjes kwamen.
    Ook deze verdienden niet de schoonheidsprijs.

De Prosecco werd geschonken in kleine glazen, lijken wel sherry glaasjes!?

Moet helaas bekennen, namens mijzelf en aanhang, dat de Brouwerij toch een snackbar blijft en niet vergeleken kan worden met een restaurant.

Van ons verdiend dit restaurant géén warme douche en vinden dat ze meeliften op de naam van een ander restaurant waar ze absoluut niet aan kunnen tippen.

Veel dingen zijn niet vers en bovendien te duur.

Ik heb in zéér korte tijd drie bezoeken afgelegd, maar daar zal het ook bij blijven!

Mieke.