1. De inrichting is geweldig en ademt dan ook sfeer en gezelligheid uit. Helaas is dit het enige positieve punt wat ik kan benoemen.

De bediening is onervaren en heeft weinig aandacht en zorg voor de klanten. Wij hebben zeker een half uur moeten wachten voordat er een drankbestelling werd opgenomen en we het menu overhandigd kregen. Dit zorgt voor ongenoegen, maar ook is dit niet bevorderend voor de omzet. De eendeborst met witlof was een teleurstelling, de eend was te droog en taai, de witlof slap, doorbakken en smaakloos.

Om 22.00 uur op zaterdag druipen de 15/16 jarigen binnen, die met groepen en veel drank, een gezellig etentje tot een dieptepunt brengen.

Erg jammer allemaal, aangezien er weinig aanbod is in Naaldwijk en de uitstraling gezellig is, maken het eten, de bediening en de jongeren het tot een ware teleurstelling.

Een andere kok en betere bediening ( betaal iets meer voor goed personeel) is misschien een uitkomst.