Op dit adres zit nu: Pinot

1. Tot nu toe hadden we hier in de zomer alleen maar geluncht op het terras, maar nu zijn we er ook eens 's avonds gaan eten. Dit viel absoluut niet tegen.

We moesten wel wat lang wachten op ons voorgerecht, maar dit was erg lekker, ondanks dat het wel ontzettend machtig was voor een voorgerecht (ik had warme geitenkaas in ham en mijn vriend een salade). Hierna de mixed grill en varkensfilet, wat beide heerlijk was. Ook de groenten en aardappeltjes en patat die erbij geserveerd waren waren erg lekker. We hadden het driegangenkeuzemenu, maar eigenlijk paste het toetje er niet meer bij. Heb een vruchtenshake geprobeerd en mijn vriend nam koffie. De bediening was vriendelijk.

Wij komen hier zeker terug!

Vorige recensies van Jildau

• Jildau

Misschien zou er wat meer keuze kunnen zijn in de gerechten, maar wat we er gegeten en gedronken hebben was prima. Gezellig terras.